Photobucket - Video and Image Hosting

Friday, June 23, 2006

UNDANG-UNDANG BARU GUNA HAND PHONE

Kitaro ada menerima e-mail menarik untuk dikongsi bersama. Kandungan e-mail tersebut adalah seperti berikut;

Ekoran daripada undang-undang baru yg dikuatkuasakan mulai 1 Mac 2006, anda tidak lagi dibenarkan menggunakan telefon bimbit semasa memandu melainkan anda menggunakan ‘handfree’.


Saya telah pergi ke sebuah pusat membeli-belah utk membeli sebuah ‘handsfree’ tetapi saya sangat terkejut kerana harganya mencecah RM50 walaupun model yang ingin dibeli itu adalah yg terburuk yang penah saya lihat. Saya mempunyai seorang kawan yang bekerja dalam bidang telefon bimbit dan kami telah berbincang dan kami menjumpai satu cara baru untuk menyelesaikan masalah ini.

Alat yg kami maksudkan sangat memuaskan hati. Ianya sesuai utk semua model telefon. Ia juga muat untuk semua saiz telefon. Sy hanya membayar RM 1 utk alat ini. Kami telah mencuba alat ini dgn model Samsung, Nokia,Sony Ericson, Motorola, Siemen dan semuanya sesuai. Memang alat ni SESUAI utk semua model telefon!!!

Bersama dgn email ini saya sertakan sekali gambar menggunakan telefon dgn alat ini... Scroll ke bawah dan lihat dan maklum pada saya kalau anda ingin memilikinya. Juga forward email ini untuk kawan-kawan yang lain yang ada telefon dan yang sedang mencari hands free yg murah… First come first serve... stok terhad...




Comments:
Kah kah kah... lawak giler. Mana kau dapat Kitaro?
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?