Photobucket - Video and Image Hosting

Thursday, August 03, 2006

PEDULI APA!

Di Malaysia ada ISA, tetapi masih ada kumpulan yang berani menyatakan yang hak walaupun dicap sebagai pengkhianat bangsa dan negara.

Di Malaysia ada Akta Mesin Cetak, tetapi masih ada puak-puak yang berani menerbitkan pelbagai akhbar, majalah dan risalah bagi membongkarkan penipuan, penyelewengan dan menrangkan yang hak.

Di Malaysia ada AUKU, namun masih anda individu dan kumpulan mahasiswa yang berani dan tidak pernah gentar dengan sebarang ugutan. SMM tetap lantang, GAMIS sensitif dengan isu semasa, DEMA tetap kritis, KARISMA tetap mara, PKPIM tetap aktif beroperasi.

Suatu hari di Malaysia akan wujud akta mengongkong para penulis maya samada melalui blog, laman web, komuniti dsb. Namun, wahai kawan-kawan sekalian... selagi kita ikhlas menulis melontarkan pandangan, memberikan idea membina, menyatakan yang hak... PEDULI APA halangan-halangan menimpa!

Kitaro adalah Muslim. Kitaro percaya pada hadis nabi;

"Akan terus ada di kalangan umatku satu kumpulan yang MENYATAKAN YANG HAK, tidak ada sebarang KEMUDHARATAN ke atas mereka dari sesiapa yang menghalang kecuali datangnya seruan Allah (ajal)."


Baca entri blog yang tak bersyukur pada kerajaan. Hehehe:

  • Shut Up Bloggers!
  • Entri First Class Mentality

  • Comments:
    Thanx fiqualizer. Ur most welcome anytime.
     
    Post a Comment



    << Home

    This page is powered by Blogger. Isn't yours?