Photobucket - Video and Image Hosting

Friday, September 22, 2006

CABARAN

Setelah mengerah segala jentera; Kementerian Pengajian Tinggi, Biro Tata Negara, Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Pejabat Menteri Besar, pentadbiran universiti sehinggalah kepada peraturan pilihanraya, maka keputusannya sudah dapat dijangkan; Rejim Aspirasi berjaya menawan MAJORITI kampus... ulang suara... MAJORITI kampus... bukan SEMUA!

Setelah setahun Revo / Aspirasi diberi peluang memimpin SRC, ternyata betapa warga UIA mahu WUFI kembali ke arena politik kampus dan memimpin SRC. Rejim Aspirasi telah tumbang dan kalah teruk di UIAM. Kini, UIA memikul tanggungjawab besar merealisasikan harapan warga kampus. Sudah lama rakyat Malaysia tidak melihat dan mendengar suara mahasiswa di arena kebangsaan.

MPPUIA juga bakal sekali lagi berhadapan jentera-jentera yang disebutkan di atas. Arus cabaran semakin deras. Tetapi kumpulan yang pernah memimpin SRC sejak 1998 hingga 2005 mampu survive dan mencapai kejayaan dengan gaya mereka tersendiri.

Di kesempatan ini, Kitaro ingin menyatakan setinggi penghargaan buat exco-exco SRC yang ikhlas dan bertugas bermati-matian dalam memenuhi tuntutan amanah. Tahniah buat kalian! Buat WUFI, its business time!

Baca:
Komen Pakdi tentang PRK
Revo tumbang di UIA


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?