Photobucket - Video and Image Hosting

Monday, February 05, 2007

TAHNIAH MAWI

"Syukur alhamdulilah, rezeki saya tidak putus-putus walaupun dilanda pelbagai kontroversi tahun lalu. Itu tandanya peminat masih menyokong saya. Saya juga berjanji akan mengurangkan kontroversi tahun ini." - Asmwawi Ani, Bintang Popular 2005 dan 2006

Tahniah Mawi. Kitaro memang sentiasa menyokong Mawi. Cuma Kitaro kadang-kadang rasa kurang selesa setiap kali Mawi berucap di khalayak ramai. Kitaro cadangkan agar Mawi improve kemahiran berucap supaya aura Mawi lebih 'power' dek ucapan yang mampu mempengaruhi audience khususnya untuk peminat Mawi dan para penonton amnya.

Mungkin
blog ini boleh membantu Mawi.

Petang tadi di radio Era (5 Feb 2007), Mawi ada menyatakan kesediaan untuk memperbaiki kelemahan. Kitaro memuji komitmen Mawi dan akhir-akhir ini ramai juga yang agak skeptikal dengan Mawi kerana sikap Mawi yang seolah makin luntur pada pegangan agamanya. Mungkin ini merupakan kritikan membina untuk Mawi agar terus kekal dengan 'charactor'nya yang berbeza dari artis-artis lain. Oleh itu, memang wajar jika Mawi memberikan prioriti kepada isu ini selain dari kualti suara dan mengusai pentas.

Apa pun, tahniah Mawi. Wa caya sama lu. Good luck!!! istiqamah sokmo!!!

Comments:
tahniah incet mawi. hahak.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?